UWAGA: Komunikat o zamknięciu serwisu 5 maja 2024 roku.
SPRAWDŹ STATUS SWOJEGO ZAMÓWIENIA

Masz pytanie?

Sprawdź odpowiedzi na często zadawane pytania.

Realizacja zamówień

Każde zamówienie produkowane jest przez nas indywidualnie, dlatego czas realizacji zamówień wynosi od 1 do 10 dni roboczych. Do czasu produkcji należy doliczyć czas dostawy (1-7 dni robocze) w zależności od wybranej formy wysyłki. Czas liczony jest od drugiego dnia roboczego po złożeniu zamówienia.
Dokładamy wszelkich starań, aby zamówienia były wysłane najszybciej jak to możliwe.
Tak, ale tylko wtedy gdy zamówienie nie trafiło do produkcji. Aby dokonać zmiany, należy niezwłocznie skontaktować się z Działem Obsługi Klienta poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. Adres e-mail oraz numer telefonu znajdują się w zakładce ""Kontakt"". Zmiany mogą obejmować np. literówki, błędy ortograficzne oraz minimalne zmiany w całości projektu.
Tak, ale tylko wtedy gdy nie dokonano płatności, a w przypadku płatności za pobraniem, gdy zamówienie nie trafiło do produkcji.
W takim przypadku prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. Adres e-mail oraz numer telefonu znajdują się w zakładce "Status zamówienia".
Zamówienia można składać tylko i wyłącznie poprzez naszą stronę internetową.

Wymiany, reklamacje, zwroty

Tak, pod warunkiem, że nie jest to produkt spersonalizowany i nie nosi śladów użytkowania. Aby wymienić zakupioną koszulkę, należy wypełnić formularz wymiany, a następnie odesłać produkt na nasz adres, który znajduje się w zakładce "Kontakt". Wymianom nie podlegają artykuły higieniczne, np. maski, bielizna, kominy czy bandany.
Jeśli koszulka, którą otrzymałeś jest w innym rozmiarze, kolorze lub jest na niej inny wzór - uprzejmie przepraszamy Cię za tę sytuację. Aby zgłosić zaistniały fakt, należy skorzystać z formularza reklamacji.
Jeśli produkt nie jest personalizowany, możesz skorzystać z formularza zwrotów na naszej stronie.
Na zakupione koszulki udzielana jest gwarancja obejmująca wady ukryte oraz pomyłki w realizacji zamówienia (m.in. błędny wzór, rozmiar, kolor koszulki). W przypadku wadliwego towaru należy wypełnić formularz reklamacji oraz dołączyć zdjęcia wady. Informacje o uszkodzeniu należy zgłosić w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji koszty przesyłki są zwracane.
Niestety nie ma takiej możliwości. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta : “Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, tym samym Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu w przypadku zamówienia odzieży z własnym nadrukiem oraz odzieży spersonalizowanej (tj. wyprodukowanej pod wytyczne klienta np. z podanym imieniem, datą, nazwą itd.), a także wszelkich innych produktów spersonalizowanych (np. kubki, poduszki itp.).”
Jeżeli Twoja przesyłka jest uszkodzona, skorzystaj z informacji na stronie - uszkodzone przesyłki. W przypadku innych pytań, zachęcamy do kontaktu mailowego pod adresem info@selino.pl.

Płatność

- Szybki przelew PayU
Natychmiastowe przekazanie pieniędzy do sklepu. Obsługa większości banków z dostępem internetowym.

- Płatność kartą kredytową
Natychmiastowe przekazanie pieniędzy do sklepu. Obsługa kart MasterCard, Maestro, Visa oraz Visa Electron.

- Płatność PayPal
Natychmiastowe przekazanie pieniędzy do sklepu.

- Tradycyjny przelew
Przelew dociera na konto odbiorcy po 1-2 dniach roboczych.

- Za pobraniem
Opłata za zamówienie pobierana przez kuriera DPD przy dostarczaniu zamówienia. Maksymalna kwota pobrania to 150 zł.

Numer konta: 45 1140 2062 0000 4558 5700 1013, bank: mBank S.A.

Właściciel rachunku: SNAPWEAR sp. z o.o, Transmisyjna 3/5, 92-410 Łódź

Tytuł przelewu: numer Twojego zamówienia

Maksymalny czas na dokonanie przelewu to 21 dni od dnia złożenia zamówienia. Jeśli w ciągu 3 tygodni nie otrzymamy płatności to zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
Najszybszą formą dokonywania płatności za zamówiony towar lub usługi jest szybki przelew PayU (szybkie przelewy, gdzie wybieramy swój bank i nie musimy wypełniać pól w przelewie), ponieważ pieniądze w tym przypadku trafiają do nas po kilku sekundach.
Za pobraniem wysyłamy zamówienia, które nie przekraczają kwoty 150 zł.
Nie, faktury są generowane automatycznie i można je pobrać z maila informującego o wysyłce, a także w panelu klienta po zalogowaniu na stronie, zakładka "Moje konto" > "Historia zamówień" > Rozwiń szczegóły zamówienia > Pobierz fakturę.
Tak, są to ceny brutto, czyli zawierają podatek VAT.
W przypadku nieodebrania zamówienia dostarczonego przez firmę kurierską klient zobowiązany jest do ponownej zapłaty za wysyłkę w wysokości 25 zł (DPD, InPost) lub 15 zł (Poczta Polska) wynikającej z obciążenia Sklepu opłatą za zwrot przesyłki do jego siedziby.

Dostawa

- 14,90 zł Przesyłka kurierska DPD 1-2 dni

- 21,90 zł Przesyłka kurierska pobraniowa DPD, do 150 zł w koszyku 1-2 dni

- od 14,90 zł do 16,90 zł Paczkomaty Inpost (w zależności od ilości produktów w zamówieniu) 1-2 dni

- 0,00 zł Odbiór osobisty w Poznaniu

Tak, ale tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Wówczas koszt dostawy wynosi 0 zł. Odbiór jest możliwy po otrzymaniu maila z informacją, że zamówienie jest gotowe, pod adresem Naramowicka 266D w Poznaniu - wejście A (wjazd od ul. Kresowej), od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00
Tak, wysyłamy na terenie Unii Europejskiej. Należy dodać produkty do koszyka, następnie wybrać "Przesyłki zagraniczne". Lista krajów zagranicznych do których wysyłamy paczki:

Austria, Belgia, Bułgaria, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania (bez Wysp Kanaryjskich), Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Madera, Malta, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Szkocja, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Węgry, Włochy, Łotwa.
Niestety, produkty można nabywać wyłącznie w naszym sklepie internetowym.
Wysyłka zamówienia następuje niezwłocznie po jego wyprodukowaniu i skompletowaniu. Nie ma możliwości ustalenia innego terminu wysyłki lub jej wstrzymania.
Jeżeli zamówienie nie zostało wysłane, można dokonać zmiany kontaktując się z Działem Obsługi Klienta poprzez wiadomość e-mail lub telefonicznie. Adres e-mail oraz numer telefonu znajdują się w zakładce "Kontakt".
Na odebranie paczki od momentu otrzymania wiadomości mailowej z potwierdzeniem gotowości do odbioru jest 14 dni roboczych. Po upływie tego okresu czasu towar jest utylizowany i nie ma możliwości zwrotu kosztów.

Kreator nadruków

Niestety nie ma takiej możliwości, ponieważ technika druku na to nie pozwala. Możliwymi powierzchniami do nadruku jest przód oraz tył danej odzieży, w obszarze roboczym zdefiniowanym w kreatorze.
Zalecamy, aby wgrywana grafika była stworzona w palecie kolorów CMYK i była wektorowa.
Akceptowane formaty to JPEG, JPG, GIF, PNG, BMP, czy wektorowe SVG, CDR, AI, PDF. Należy pamiętać, aby nadesłany plik miał możliwie jak najwyższą rozdzielczość. Zalecamy, aby plik miał minimalną długość jednego z boków co najmniej 600 pikseli. (350 DPI - jakość). Maksymalna waga wgrywanego pliku to 64 MB.
Druk cyfrowy DTG - to jedna z najbardziej nowoczesnych technik znakowania, pozwala niemal ze szwajcarską precyzją i dokładnością drukować nawet najdrobniejsze elementy projektu. Druk cyfrowy DTG to główna metoda, z której korzystamy. Dzięki niej powstają wszystkie koszulki z własnymi nadrukami, body dziecięce, koszulki oversize z nadrukiem, koszulki dziecięce z autorską grafiką a czasami także bluz.

Sublimacja - ta technologia doskonale nadaje się do wykonywania nadruków na materiałach poliestrowych. Wykorzystujemy ją do znakowania koszulek sportowych z własnym nadrukiem, które będą idealne na maratony oraz zawody sportowe. Tą metodą tworzone są również poduszki z własnym nadrukiem, a także kubki z autorską grafiką. Foto kubki i foto poduszki będą doskonałą pamiątką np. po wakacjach albo idealnym prezentem dla bliskiej osoby. Korzystając z sublimacji tworzymy również wasze wymarzone portfele z własnym nadrukiem, worki z waszymi zdjęciami, śliniaki na zamówienie, a także puzzle ze zdjęciami, podkładki pod mysz lub pod kubek z własnym nadrukiem oraz śmieszne krawaty na zamówienie.

Folia flex i latex - nadruk wykonany tą metodą jest bardzo cienki, dzięki temu dostosowuje się do materiału. Ta metoda pozwala nam na tworzenie wyjątkowych bokserek z własnym nadrukiem, to idealny prezent dla drugiej połówki. Torby bawełniane oraz plecaki z własną grafiką, produkty idealne do pracy, szkoły, a także na uczelnie. Folia doskonale sprawdza się również w znakowaniu bluz z własnymi projektami, a także koszulek polo z nadrukiem.

Grawer laserowy – technika wykorzystywana najczęściej do znakowania powierzchni z metalu, szkła lub drewna, jednak można ją stosować również na innych materiałach takich, jak: skóra, karton, tworzywa sztuczne. Przy pomocy lasera projekt jest wypalany na przedmiocie, co sprawia, że jest on niezwykle trwały i odporny na czynniki zewnętrzne. Metoda znakowania przy użyciu grawera laserowego nie daje możliwości użycia kilku kolorów w projekcie lub przejść tonalnych.

Pozostałe

Nie, założenie konta jest całkowicie darmowe!
Najważniejszymi zasadami jest pranie w maksymalnej temperaturze 40 stopni, na lewej stronie, a także przy maksymalnych obrotach 600 obr/min. Należy prasować żelazkiem do 130 stopni również na lewej stronie oraz w żadnym wypadku bezpośrednio po nadruku. T-shirtów nie wolno czyścić chemicznie, chlorować, a także suszyć w automatycznej suszarce.
Tak, można, lecz nie należy używać przy tym silnej chemii (np. nabłyszczacz). W trosce o trwałość nadruku, zalecamy jednak mycie ręczne.
W celu ustalenia warunków współpracy, zachęcamy do kontaktu z naszym Partnerem za pomocą mediów społecznościowych, np. Facebooka lub Instagrama.
Dbając o jakość i zadowolenie klienta każdy produkt wykonywany jest indywidualnie według złożonego zamówienia.
W celu ustalenia warunków współpracy przy zamówieniach hurtowych, zachęcamy do kontaktu z naszym Partnerem za pomocą mediów społecznościowych, np. Facebooka lub Instagrama.
Nie, zamówienie można złożyć bez posiadania konta.

Dane kontaktowe

Infolinia do zamówień

+48 575 676 006

Dostępna w godzinach 8:00 - 16:00 w dni robocze

Nie przyjmujemy zamówień drogą telefoniczną.

Adres - wymiany, zwroty, odbiór osobisty

SNAPWEAR sp. z o.o.

ul. Fabryczna 5A

00‑446 Warszawa

Pod wskazanym adresem nie ma możliwości składania zamówień.

Email

info@selino.pl

Na maile odpowiadamy do 24h
w dni robocze.

Numer konta

45 1140 2062 0000 4558 5700 1013

mbank

Kod SWIFT: BREXPLPWMBK
(do przelewów międzynarodowych).

Kontakt dla partnerów i sklepów

Przejdź do kontaktu dla partnerów

Ładowanie...